powazny problem

Autor: Monikas <rynio777_at_go2.plNOSPAM>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 14:29:00 MET DST

Witam

wczoraj pojawil mi sie powazny problem (chyba systemowy)

otoz

mam 3 laserowki podpiete pod jeden komp (wszystkie poprzez USB)

OKI B4350
OKI B4250
HP LJ 1012

system XP

wszytskie 3 drukarki sa zainstalowane (...teraz juz byly)

ale od kilku miesiecy malo drukuje wiec drukowalem tylko na jednej na
domyslnej - OKI B4350

wczoraj chcialem odpalic B4250

zaczolem drukowac i pojawial sie problem ze niby drukarka jest nie
podlaczona - "sprawdz kabel"

sprawdzalem wszystko jest OK - drukarka wlaczona - nawet zamienilem na inny
kabel USB by myslalem ze tamten moze padl - wlozylem tez wtyczke w inne
wejscia USB w komp

i nic

no to usunolem ta drukarke aby zainstalowac na nowo noi.. juz sie nie dalo
wogole jej nie wykrywa zmieniajac kable zmieniajac wejscia usb...

no to nic pomyslalem ze cos z drukarka jak stala moze te kilka miesiecy
przerwy doprowadzilo do tego :) ze cos z nia nie tak

no to wlaczam hp 1012 problem podobny - blad w drukowaniu (choc byla
zainstalwoana) "zapoznaj sie z narzedziem do rozwiazywania problemow"...

to odinstalowalem wszystkie chcac instalowac na nowo

noi pojawia sie problem

b4350 pieknie wykrywa nawet bez cd sama sie w kilka sec zainstaluje i mozna
drukowac
zas b4250 i HP nic
niewiem skad taki problem bo kilka miesiecy temu drukowalem z 3 drukarek na
raz i nie bylo problemu

moze cos z usb?

ale przeinstalowalem stery od płyty glownej i dalej nic

ale caly czas pojawia sie jedna ciekawostka

nawet po odlaczeniu wszystkich drukarek od kompa i odinstalowaniu ich po
restarcie xp cos wykrywa
nie wiem co i nie moze sobie tego zainstalowac - pojawia sie nieznane
urzedzenie

mysle ze to ma jakis zwiazek z tym calym problemem

co o tym wszystkim myslicie?

Bardzo prosze o jakies rady

pozdrawiam
rysiek