BenQ DW1650 z laptopem

Autor: strach <strach3_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 03:01:20 MET DST

Witam,

chcę kupić do laptopa wew. nagrywarkę DVD 5,25'', obudowę USB i podłączyć
przez kartę USB2.0 na PCMCIA. Wybrałem BenQ DW1650. Guglając natknąłem się
na informację, że czasem występują problemy zw. z niedostatecznym zasilaniem
z jednego tylko portu USB. Aby się przed tym zabezpieczyć, karta USB na
PCMCIA będzie miała dodatkowe wyjście z prądem podawane na końcówkę USB.

1. Skoro mam dostarczyć nagrywarce dodatkowy prąd przez USB, to potrzebuję
mieć w obudowie dwa porty USB, czy może kabelek z rozgałęzieniem? Jakie
obudowy możecie polecić?
2. Czy ktoś używa BenQa jako zew. nagrywarki do laptopa? Z jaką obudową?

--
pozdrawiam
strach