Re: wifi - jaka karte

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 21:09:51 MET DST

Olo napisał(a):

> megabity...

> zależy od tego czy chcesz mieć wystający z boku kawałek karty pcmcia,
> czy breloczek z kabelkiem zajmujący port USB :) Ja bym proponował to
> pierwsze :-) Pamiętaj że masz różne typy PCMCIA - afaik chodzi o grubość
> karty... Wi-Fi są przeważnie typu II..

Hmm...
Jest to Laptop Fujitsu Siemens LIFEBOOK E-6624
http://www.dooyoo.co.uk/laptops/fujitsu-siemens-lifebook-e6624/details/
czy to jest to:
1 ( 1 ) x CardBus - type III (2 x type I / II)

Czyli jaki to jest ?
Type III czy również II i I ?

> jeśli do internetu to wystarczy nawet 11mbit, ale Twoja płyta Asusa musi
> mieć możliwość obsługi klientów standardu 802.11b, bo jak widze dogaduje
> się tylko w 802.11g...

Hmmm....
http://pl.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=68&model=238&modelmenu=1
"2. Kompatybilność ze wszystkimi urządzeniami zgodnymi ze standardem
IEEE 802.11b"

Poza tym w dołączonym manualu czytam, że kompatybilność z urządzeniami
802.11b i 802.11g.
I dalej też napisano, że jest kompatybilne ze wszystkimi z 802.11b.

z chęcią wydałbym polowe tej kwoty :-)

dzięki za info

--
pozdrawiam