prosze o rade (platforma AMD czy Intel)

Autor: Artur <zhan_at_op.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 14:04:20 MET DST

witam,
przymierzam sie do modernizacji komputera i mam dylemat... mam teraz p4 3.0
podkrecony do 3.6, 1Gb ramu Hynix, na Abicie IC7, wszystko chodzi idealnie
ale mam mozliwosc wymiany na cos nowszego za niewialka doplata...
zastanawiam sie nad P4 LGA 775 2MB EM64T 3.0 Ghz (jak to sie podkreca) i do
tego Asus P5WD2 Premium - i955X (czy to dobry wybor?) ewentualnie P4 2.8
Dual Core ale niestety musialbym doplacic 200 zl do tego zwyklego P4 3.0,
warto? inna opcja to AMD Athlon 64 3500+ i jakis asus (jaki? myslalem o
A8N-E) na NForce4 ale jestem sceptycznie nastawiony do AMD. Poradzcoie cos,
komp sluzy glownie do grafiki 2D (corel, photoshop) troche do obrobki filmow
DVD i oczywiscie czasem do grania. Czy w ogole warto rezygnowac z tego co
mam teraz? oczywiscie w kontekscie wydajnosci a nie mozliwosci rozbudowy. do
tego wszystkiego bedzie Asus GF6600GT i 1 Gb ramu. Aha i jeszcze jedno, czy
podlacze bez problemu dysk SATA do plyty z kontrolerem SATA II?

--
pozdrawiam