Re: Watpliwosci co do odswierzania LCD 740N Samsunga

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 08:51:22 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak"napisał w wiadomości
> Ani trochę nie paradoksalne.
> W CRT też masz lepszy (ostrzejszy) obraz przy niższym odświeżaniu, tylko
> - rzecz jasna - bardziej migocący.
> Kwestia szerokości pasma wizyjnego dla sygnału wideo (analogowego).

Fakt, 740N ma tylko DSUB, a ponieważ należy do nieyzch monitorów z "niższej
półki" mówię tu o obrazie "lepszym" na 60Hz niz 75Hz
Na 173P+ z półki średniej (PVA+DVI) obraz jest nieporównywalnie lepszy od
740N, przynajmniej dla mnie. A mam dostęp do obu monitorów, więc wiem co
mówię. Karty graficzne dokładnie te same, HIS 9250.

A ponieważ na LCD przy 60Hz obraz "mrugać" nie bedzie, dlatego warto dać
60Hz.

Pozdrawam, Wojtek H.