Re: Zakup nagrywarki DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 07:21:23 MET DST

Noodles napisał(a):

> Na pewno aktualizacja firmware cos poprawia ale jeszcze nigdy
> nie spotkałem się z przypadkiem (a kilka nagrywarek miałem) żeby
> nowy BIOS ze złej nagrywarki zrobił dobrą.

Hmm... Może co najwyżej poprawić wyniki, niekiedy nawet znacznie.
Pamiętam, że na początku mój 812S nie radził sobie z zapisem minusów -
wykres straszny, choć o dziwo czytają się pięknie do dzisiaj. :) Po
wgraniu najnowszego BIOSa sytuacja uległa ogromnej poprawie na lepsze,
poziomy PIE i PIF w normie, ale mimo wszystko plusy i tak cały czas
nagrywają się lepiej, dużo lepiej, więc palę tylko na nich. :)

Jeśli nagrywarka jest kiepska, to zazwyczaj wina leży w kilku czynnikach
- kiepskiej optyce, kiepskiej mechanice, kiepskim chipsecie itp., a nie
tylko w samym firmware...

# /George Orwell - Rok 1984/