Re: Problem ... tylko z czym

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 00:03:56 MET DST

Dnia 21.4.2006, Robert No. napisał(a):

> Spokojnie

Fakt, trochę za ostro Cię potraktował. ;D

> jest radiator ... ale nie goracy , nie mozna sie nim poparzyc.

IMHO to źle, bo najwyraźniej radiator nie przejmuje całego ciepła od GPU -
choć mogę się mylić i po prostu GPU nie ma czasu się rozgrzać.
Nie zaszkodzi go zdjąć, wyczyścić ze starej pasty i użyć nowej (jest kilka
szkół jej nakładania, ja uważam za "jedynie słuszną" niewielką (nie za
dużo) "kropelkę" na środku i dociśnięcie radiatora - pasta sama
równomiernie się rozprowadzi).

> Tak sie dzieje tylko podczas gry. Caly dzien serfowania w sieci ... i nic
> sie nie dzieje.

W 2D nie "wyciśniesz potów" z GPU. ;P
Wprawdzie NTG, ale przeinstaluj DirectX. Przetestuj później odpowiednim do
DXa benchmarkiem np. którymś z 3DMark'ów no i oczywiście wcześniej DXDiag.

PS. Wracając do zasilacza, to że nowy i "markowy" nie musi oznaczać, że
jest sprawny - zdarzają się uszkodzone. Jak masz możliwość sprawdź z inną
kartą GFX i/lub innym zasilaczem. Jeśli masz możliwość zainstalowania na
innym dysku systemu zrób to i sprawdź jak się zachowa.

--