Re: Zakup nagrywarki DVD

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 22:16:40 MET DST

Tomaszek napisał(a):
> Witam
> Zamierzam kupić nagrywarkę DVD, poszedłem do najblizszego sklepu u mnie
> i sprzedawca polecił mi to: http://www.cdrlab.pl/article_strona_2395_1.html
>
> Co o tym sądzicie? Jakie macie doświadczenia z tą nagrywarką? A może
> jakaś inna?
>
> Tomaszek
>
> Ps: Sprzedawca zdecydowanie odradzał Samsungi

Mam LG GSA4167B i powiem Ci że to dobry sprzęt. Nagrywa dobrze nawet
różne dziwne wynalazki, które ktoś tu opisał jako "to co zalega na
półkach". Błędy PIF i PIO mieszczą się spokojnie w normach zarówno na
płytach typu Verbatim, Sony, schodząca na psy TDK czy też Alfy, Extremy,
Supratecki i inne wynalazki. Podobno napęd nie lubi płyt EmTec, ale tego
jeszcze nie sprawdziłem (kilka takich płyt czeka na testy). Ogólnie
jakościowo z nagrywaniem jest dobrze.
Tylko jedna rzecz - jeśli kupisz wersję ze starszym biosem to
obowiązkowo przeflaszuj do DL13.
A propo Samsungów: jeden ze sprzedawców ostatnio polecał bratu Samsunga.
Mam trochę doświadczeń z Samsungami z przed czasów współpracy z Toshibą
i jedno wiem: wtedy to oni nie potrafili robić napędów optycznych. I złe
wrażenie pozostało mi do dziś.

--
Slaw