Re: Zakup nagrywarki DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 21:16:05 MET DST

Tomaszek napisał(a):

> Mówił o beniach, że dobre są tylko on akurat nie ma i może zamówić jak
> będę chciał:-) Wg. niego LG i Benq są na podobnym poziomie.Cóż, testy w
> CDR Lab mówią co innego, sam nie wiem... Na pewno nie Liteon, miałem
> CDRW i dziękuję.Jakieś inne typy niż Benq? Tylko Benq jest dobre? :-)

Sprzedawcy zawsze polecają LG... Chyba dlatego, że im zalegają. :)
Wiesz, to tak jak "bardzo dobre" płyty marki Blue, ActiveJet, Hawk itp.,
  które zawsze polecają sprzedawcy, gdy nie ma Verbatimów lub TDK, ja w
takiej sytuacji mówię "dziękuje" i wychodzę. :D

1. BenQ, ale 1650/55, modelu 1640 już dzisiaj nie kupisz, w testach te
napędy naprawdę ładnie wypadają, chociaż znacznie lepiej palą na
plusach. Na plus fakt, że zwracają wartość jitter w teście jakości dysku.
2. Pioneer DVR-110/111 (D/DBK) - wyniki w testach naprawdę ładne, 111
wręcz zachwyca, tyle tylko, że obecnie u nas dostaniesz tylko wersję "D"
(sam odczyt DVD-RAM, bez zapisu)
3. NEC - dobra jakość zapisu, trochę za słaba korekcja błędów i lubią
wywalać dziwne wartości w teście PIE/PIF sądząc po screenach z CD-DVD
Speed...
4. LG - brak możliwości sprawdzenia poziomu błędów dyskwalifikuje te
nagrywarki już na samym początku, przynajmniej jeśli o mnie chodzi...
Jakość zapisu, sądząc po teście do którego linika też taka sobie...
5. LiteOn - mam starego, dobrego 812S i jestem bardzo zadowolony. Tyle
tylko, że o *obecnych* produktach tej firmy nie słyszy się wiele dobrego...

# /George Orwell - Rok 1984/