Re: Hardware SKYPE?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 18:58:12 MET DST

Habeck Colibretto napisał(a):

> Atlantis... przeca piszę, że klawiaturę jak w telefonie. Ech...
> Ja tam coś małego bym wolał co można obsługiwać jedną ręką i dość szybko, a
> T9 z dobrym słownikiem by to zapewniało.

Mimo wszystko klawiatura od komórki, nawet z T9 nie zapewni tak
szybkiego pisania jak taka, gdzie każda litera ma przyporządkowany
osobny klawisz. Poza tym jak powiedział sam autor tego projektu małe
urządzenie to mały wyświetlacz, a mały wyświetlacz to za mało miejsca na
przeciętnej długości wiadomość GG + odpowiedź na dole. A teraz wszystko
jest ok. Ja już wolę taką cegiełkę, zwłaszcza z Wi-Fi niż małą komórkę
do GG. :P

# /George Orwell - Rok 1984/