nv4_disp.dll problem

Autor: zosia <sucip_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 11:27:31 MET DST

witajcie
nie wiem czy chodzi o sprzęt czy o soft dlatego pozwalam sobie tu skrobnąć
prośbę o pomoc

co o tym sądzicie?

laptop athlon64 3400+/512 ram/nvidia fx5700 64Mb (nie pamiętam dokładnie
nazwy karty)/chipset via/dysk 80GB/żadnych problemów przedtem/żadnego
podkręcania

1
po włączeniu blue screen migający w pętli dosyć szybko ale udało mi się
wyczytać, ze problem z plikiem nv4_disp, że system wpadł w pętlę i ze
problem ze sterownikiem lub sprzętem.
uruchomiłem w trybie awaryjnym i sprawdziłem menadzera urządzen (żadnych
problemów), zrobiłem przywracanie systemu (bez efektu) i jeszcze wyłączyłem
ten plik nv4 - po tym system uruchomił się poprawnie ale w najprostszym
trybie grafiki (chyba to były 4 bity).

2
po dłuższym główkowaniu okazało się że jako laik wyczerpałem już pomysły
rozwiązań poza reinstalacją systemu. reinstalowałem ponieważ i tak miałem od
dłuższego czasu zrobić to w ramach odświeżenia systemu i najskuteczniejszego
usunięcia różnych śmieci i zbędnych aplikacji.
niestety to nie rozwiązało problemu.

blue screen dalej się pojawia. gorzej jest jeszcze bo nie mogę uruchomić w
trybie awaryjnym - dostaję komunikat system nie został w pełni
zainstalowany. rzeczywiście zawsze po reinstalacji (za pomoca 3 dysków
dołaczonych do kompa przy zakupie) następował restart i na koniec windows
przeciągał mnie przez takie nudnawe wstępne konfigurowanie, ustalenie nazwy
komputera, zakładanie kont użytkowników itp przy towarzyszeniu muzyczki.
teraz tego nie było. po skopiowaniu plików włącza się wstępny ekran z logo
windows, potem na niebieskim tle komunikat że proszę czekać i zamiast tej
wstępnej konfiguracji wylatuje blue screen i restart. po restarcie
automatycznie chkdsc - zero błędów i ekran z pytaniem o tryb uruchomienia,
wybieram awaryjny i mam komunikat o niedokończonej instalacji systemu.

i tak można w nieskończoność

pomożecie?

z.o.ch.a.