Re: CD/RW

Autor: Artur Mariański <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 00:16:13 MET DST

Obywatel(ka) tosamo dnia 2006-04-20 doniósł(a), że:

> Użytkownik "Artur Mariański" <artur.marianskiWYTNIJ_TO@pf.pl> napisał
> w wiadomości news:e28j87$qq7$1@news.onet.pl...

> Zalezy co znaczy maksymalna. Watpie zeby te podawane maksymalnie
> ilosci zapisow uwzglednialy rzeczywiste warunki uzytkowania plyt.

"O swoje plyty bardzo dbam a zadna nie wytrzymala wiecej niz 25 razy"
Sam to napsiales, wiec powinienes wiedziec, co miales na mysli.

> W takim razie mam chyba wyjatkowego pecha.

zwlaszcza ze zaraz pode mna napisal posta Wojtek H. ktory niemal to
samo potwierdzil co i ja. A moze to Akkoss jest taki dobry i
niedoceniany ?

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *