Re: wyjście TV problem

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 23:46:39 MET DST

Użytkownik "Max" <defcon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e28s8t$4j4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam
>
> mam następujacy problem: podłączyłem telewizor do wyjścia TV karty
> graficzneji wszystko jest ok, na monitorze i na TV jest obraz, wszystko
> działa. problem zaczyna się gdy chcę oglądać film na TV, na monitorze
> odtwarza się bez problemu a na TV nic tylko czarny ekran odtwarzacza (
> różne odtwarzacze allplayer, WMP itp). Może miał ktos podobny problem
> lub ktoś wie dlaczego na TV film się nie wyświetla ?

To kwestia zaawansowanych ustawień sterownika ekranu.
Opcje nazywają się róznie, zależnie od kart - ATI, czy NVidia?
Np. dla ATI są trzy możliwości:
1. Ustawienia standardowe (tu masz czarne okno w miejscu filmu)
2. Tryb teatralny (na TV zawsze widać tzw. full screen)
3. To samo na wszystkich (na obywdu, tj. monitorze i TV widzisz
identycznie)
Wniosek - masz ustawione wg pkt 1 - dlatego widzisz, co widzisz ;-)
Dla kart Nvidii chodzi o to samo, tylko inaczej się nazywa
(zdaje się, że "Nview")