problem z kopiowaniem treści z worda

Autor: arystosedes <placek02_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 22:20:37 MET DST

Cześć,

Jeśli nie ta grupa, to przepraszam, ale już zgłupiałem, bo nie wiem gdzie o
tym pisać..
Zastanawiam się, czy ktoś z was wie w jaki sposób można z ms worda
bezpośrednio kopiować treść do np. frontpage, dream'a tak, aby kopiował się
sam tekst, bez dodatkowych znaczników. Zeby nie trzeba było do tego
wykorzystywać notatnika, a móc bezpośrednio kopiować do html'a, bez
znacznikow typu <font> itp.. Szukałem w opcjach, ale nie znalazłem. Może wy
znaleźliście, lub może wiecie, czy jakieś łatki to umożliwiają?

Dzięki i pzdr