Problem ... tylko z czym

Autor: Robert No. <Rob28_at_interia.plSPAM>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 20:48:51 MET DST

Witam szanowne grono
maiłem komputer:
Athlon 900 na plycie ECS z karta graficzna Geforce 440MX - monitor LG
studioworks 575N

Zamiewnilem to na
Sepron2500, radeon 9250 na plycie asrock monitor SONY SDM-HS75P i podlaczone
to jest laczem DVi
zasilacz modecom 350 Watt

komputer uzywany glownie do neta, office i czasami diablo LoD

i problem pojawia sie kiedy gram - w innym przypadku nie wystepuje - a
wyglada to tak ze monitor mi gasnie i pojawia sie komunikat NOT INPUT
signal - po zresetowaniu kompa - wszystko wraca do normy az do ponownego
grania.
Zmieniłem sterowniki, uaktualnilem direct z 7,1 na 9c.
Sterowniki do monitora i karty. Poprzednie usuniete.
Podczas gry obraz z rozdzielczosci 1024 na 768 - wywala mi na 800*600 i test
karty grafiki podaje komunikat ze komp nie posiada karty grafiki.
Wingroza nie przeinstalowana od ponad trzech lat ( nie ma wielu progsow na
kompie i nie instaluja wszytkiego co popadnie.

Czy to karta sie popsuła (jednak czemu pokazuje obraz) czy tez
przeinstalowac wingroze ?
Czy tez monitor sobei jaja robi ?
Coz to moze byc ?

Prosze o jakies sugestie bo juz mnie ten problem meczy.
Dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Robert