Re: CD/RW

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 20:37:40 MET DST

Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości

> Teoretycznie około 1000 razy, czyli w zupełności wystarczająca ilość
> cykli, żeby się tym nie przejmować. :P
> W praktyce często do pojawienia się pierwszych większych rys...

Uznacie mnie za conajmniej wariata...
Ale miałem płytkę CDRW (marki Akkoss 8cm nagrywalna z max prędkością 4x) i
przez 4.5 roku studiów służyła mi do przenoszenia danych. A była pożyczana,
nagrywana w różnych nagrywarkach sam nie wiem ile razy.
Jedyne zabiegi pielęgnacyjne to raz na jakiś czas całkowite kasowanie z
minimalną prędkością i czyszczenie powierzchni "szmatką do okularów"

Wszystko zależy od nośnika.

Pozdrawiam, Wojtek H.