Re: CD/RW

Autor: Artur Mariański <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 20:17:44 MET DST

Obywatel(ka) tosamo dnia 2006-04-20 doniósł(a), że:

> Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości

> Niezly zart. O swoje plyty bardzo dbam a zadna nie wytrzymala wiecej
> niz 25 razy. Niewazne czy firmowe czy najtansze.

I uwazasz ze 25 to maksymalna ilosc nagran dla CD-RW ?
Proponuje zmienic nagrywarke.
u mnie przykład: plytka Akkos czy jak to sie pisze. Przez kilka
miesiecy uzywana jako plytka testowa w serwisie. Uzywana niemal
codziennie, przez wiele osob. Bardzo czesto potwierdzala uszkodzenia
napedow, ktore np. nie potrafily zakonczyc procesu nagrywania. Trzeba
bylo to robic zabijajac proces. Pozniej proby z ozywnieniem jej poprzez
pelne formatowanie. Umarla ostatecznie dopiero jak juz ilosc rys
przekraczal wszelkie normy.

Ilosc nagran ocenilbym na 150-200

Do tej pory nie slyszalem jeszcze o nikim, komu plyty wytrzymywalyby
maksymalnie 25 nagran. Gratuluje.

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *