Jaka obudowa i zasilacz do cichego kompa?

Autor: Rex <precz_at_ze.spamem>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 17:43:12 MET DST

Witam!
Zamierzam postawić cichego kompa i zastanawiam się jaką obudowę i
zasilacz do niego wybrać.
Będzie to ekonomiczna jednostka:
- Athlon 3000+;
- Abit AN8 Ultra;
- 1x 512 DDR
- NVIDIA GeForce LE (128 MB)
- 1X HDD
- 2 urządzenia optyczne

Obudowa ma posiadać min. 4 miejsca montażowe na użądzenia 5,25'', ma być
duża i masywna ale nie koniecznie big tower; ma mieć min 20 cm
szerokości. Zastanawiam się czy chcąc mieć cichy komputer i dobrze
wentylowaną obudowę lepiej kupić obudowę z otworami z przodu (niektóre
Chifteki tak mają) czy też z boku...

Zasilacz ma mieć aktywne PFC, automatyczną regulację prędkości obrotowej
wentylatorów w funkcji temperatury (ręczna też może być); ma być cichy.
Ma posiadać te wszystkie zabezpieczenia: przeciwzwarciowe,
przeciążeniowe itp. Komputer nie będzie wypaśny więc wystarczy moc
330-380 W, max 400 W.

Acha, dodam, że obudowa ma być chłodzona wyłącznie przez wentylator w
zasilaczu. Myślę o Taganie 330W (lub 380W)

ale czytałem w komentarzach, że wentylatory kręcą się przesadnie wolno w
tym zasilaczu i podnosi się temperatura w obudowie. Moja konfiguracja
nie jest zbyt energożerna więc być może tym nie muszę się martwić.
Co o tym sądzicie?

Wyprzedając pytanie "A ile chcesz wydać" odpowiadam, że oczywiście jak
najmniej ale wydam tyle ile będzie trzeba, żeby kupić sprzęt przyzwoitej
jakości.

No więc jaką obudowę i zasilacz polecicie?

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi w moim wątku
Pozdrawiam

Rex