Re: jeden sygnał długi, trzy krótkie

Autor: Cyneq <spam_at_won.com>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 15:54:37 MET DST

marekjan napisał(a):
> Użytkownik "Cyneq" <spam@won.com> napisał w wiadomości

> ISA.
>

> Ukazało mi się 486 wyników...

... z czego 22 po polsku i wszystkie dokładnie opisują problem!

> Może jeszcze jakieś słowo do wyszukiwarki? A może linka?
Na przykład:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/cb02fbe5573c7ec2/c226051a1e487ceb?lnk=st&q=award+bootblock&rnum=2&hl=pl#c226051a1e487ceb

Pokaż zaświadczenie o dysgugli :)

> Nie mam zupełnie pojęcia o tym co się dzieje.

Żeby było jasne - ja Ci tez gwarancji nie daje ale te objawy mi dziwnie
pasują.
Jak byś miał kartę na ISA to byś wiedział od razu czy to ten problem.
Mówiąc szczerze zupełnie nie wiem co by się mogło stać. Takie jaja
wystepują z reguły po próbie updatu.

--
Cyneq