Re: Czy warto kupowac x-fi Extreme music

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 15:16:31 MET DST

Bardzo dziekuje za odpowiedz. Znacznie mi juz pomogles. Przed chwila
wstrzymalem zakup karty czekajac jeszcze na odpowiedz.. Poczytam o tej
karcie co zaproponowales.

Pytanie czy do swojego zestawu SC-EH590 masz subwoofer i jak oceniasz sens
dokupienia takowego.. Chociaz nawet nie wiem jakiego mialbym szukac..

Jeszcze raz dziekuje za poprzednia odpowiedz.. Kupie pewnie karte ta co
poleciles albo SB x-fi...

Pozdrawiam
Geralt