jeden sygnał długi, trzy krótkie

Autor: marekjan <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 15:00:08 MET DST

Witam,
dostałem komputer nowszy od mojego ale z padniętymi
Windowsami 98 SE. Zmieniłem w SETUP-ie odpalanie
jako pierwsze z dyskietki i .... (chyba więcej nic nie zmieniłem...)
za to od tego momentu ekranu już nie zobaczyłem,
jedynie co się pojawia to jeden długi sygnał i trzy krótkie.
Dołożyłem co prawda jedną pamięć ale to to nie ma
przecież wpływu na "odpalenie".
Co ciekawe, to komputer jakby czytał dyskietkę (stacja
pracuje) ale ekran jest czarny. Co można tu zrobić??

--
Pozdr.
Tomek.