Czy warto kupowac x-fi Extreme music

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 13:17:14 MET DST

Witam!

Chcialem prosic o rade, czy warto kupowac x-fi extreme music przy puszczaniu
dzwieku przez wieze SC-EH780 - link to instrukcji i specyfikacji (ostatnia
strona):
http://support.panasonic.co.nz/docstore/SCEH780%20book.pdf

W tej chwili mam SB Live! Platinum 5.1. Nie mam do wiezy dokupionego
subwoofera (i nawet nie wiem czy jest sens i jaki musialbym kupic - w
instrukcji pisze ze przednie kolumny (z drewna) maja glosniki
superniskotonowe). Raczej wolalbym unikac kupowania teraz pelnego zestawu
glosnikow 5.1, chyba zeby to rzeczywiscie dalo znaczna poprawe. Nie wiem jak
porownac te glosniki ktore mam teraz do zestawow logitecha i creative
sprzedawanynch na rynku do kompow. SB jest podlaczony przez "6CH Discrete
Input".

Dodam ze jestem laikiem w sprawie sprzetu muzycznego

Komp uzywam do gier, mp3, czasem jakis film, ale nie DVD, bo DVD ogladam w
salonie na duzym TV i zestawie kina domowego...

Prosze o rade czy w ogole kupowac x-fi w tym momencie i czy bedzie to
wymagalo dokupienia nowych glosnikow, czy moze subwoofera do wiezy
(jakiego), a moze nic nie ruszac tylko dokupic karte muzyczna. Chcialbym
wiedziec przed zakupem z czym musze sie liczyc..

Pozdrawiam
Przemek