Re: uszkodzone DVD-Video

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 01:39:03 MET DST

On Wed, 19 Apr 2006 20:13:36 +0200, Virus_7 <rot13.ivehf_7@b2.cy>
wrote:

>Kup może pastę do polerowania. U mnie pomogło nawet jeśli była to pasta
>do lakieru samochodowego. ;)

A jak nie pomoze - zestaw do lakierowania plyt, jak rysy nie da sie
zapolerowac to mozna ja lakierem zalac. W koncu zapis na DVD siedzi
mniej wiecej w srodku plyty - nie sadze zeby rysy byly tak glebokie
zeby zapisu siegnac, plastik po wierzchu uszkodzily i warstwe z
zapisem rysa przeslania.

Gorzej wypadaja plytki cdrom - na rysy od strony odczytu to sa odporne
jeszcze bardziej jak DVD ale na ryse od strony nadruku to odporne nie
sa prawie wcale - warstwe z danymi chronia dwiewarstwy farby raptem...

--
Darek