Re: Benq 1655 - gniot gniot gniot

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 23:47:47 MET DST

barum wrote:

> I wtedy powinien sensownie zadziałać serwis, a tutaj jakby nie przekonuje...
> Sam mam Benq (DW1640) i nie podoba mi się to co czytam.

O właśnie. A możesz napisać jak radzi sobie z wypalaniem płyt CD? Bo u mnie
nie najlepiej. CD/DVD-Speed pokazuje błędy. Taka sama płyta nagrana w
starszym o kilka miesięcy LG ma wszystkie sektory zaznaczone na zielono.
Największa zabawa jest z płytami z PlayStation. Mój BenQ nie czyta z nich
niż poza listą plików... Miałem też problem pod LiveCD Ubuntu. BenQ
odczytał tylko listę plików na DVD i nic poza tym. Ale to mogła być wina
dystrybucji.

Za to nagrywanie i odczyt DVD to po prostu miód. =)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *