Re: czy to fajne plyty ?

Autor: Dawid Per <dape_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 21:54:40 MET DST

Mikolaj Tutak napisał(a):

> Intel fuuuuuuuuuuuuuj!

Hmm a co w nim takiego fuuj, wyjasnij prosze ?? Poza tym jednym ze gry
niby troszke wolniej dzialaja...

AAa tam zaraz nie maja za niewiele ponad 200 zl mozesz kupic karte z
wyjsciem video, pasywnie chlodzona, bez problemu "uciagalna" przez Twoj
zasilacz a i wydajniejsza od zintegrowanej x300 (z dodatkowym plusem, ze
ma swoj RAM i nie obciaza pamieci komputera) -
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4670&katid=5&grupa=244

> Wymieniona płyta ma grafike, TV-OUT, jesli chodzi o grzanie się to
jest na przyzwoitym poziomie.

> a) płyta jak płyta, ja wkładam ją ładnej IMO do obudowy
>
> b) ta płyta cicha jest w 100%, 0dB, natomiast wybor do tego celu CPU
intela to paranoja, AMD bedzie duzo bardziej oczszedny energetycznie, a
zatem chłodniejszy. Przykładowo przy 2.4GHz trudno przekroczyć w stresie
50 stopni z baaaardzo cichym wentylatorem.

Celeron 2.8 (351??) dajmy na to z Q-fanem tez bedzie cichy i
nieeksploatowany za mocno zdecydowanie ponizej 40 stopni.

> c) Uniwersalny? Hm ten MSI+Athlon64 3200+ zapewni pelna uniwersalność
oczywiscie poza nowymi gierkami wymagajacymi wypasionej karty graficznej.

Ale lepiej przestanmy, bo zrobi sie z tego flame amd vs. intel a nie o
to tu chodzi bo i jedna i druga platforma ma swoje plusy i minusy i
decyduja osobiste preferencje.

--
Pentium 4 650@3.91, 2 GB RAM DC, Galaxy 7900 gt cooled by Zalman F-700Cu
SB X-FI Extreme Music, Barracuda 120 GB IDE, Chieftec 450 W