Re: Opini o Thinkpad'ach

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 20:46:24 MET DST

Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał(a):

> Dnia 2006-04-19 17:28:56, encja *Shreek* wymodziła przez port 119 co
> następuje:

> Bo tytanowa nie jest obudowa, ale jej RAMA (konstrukcja nośna). Seria R
> ma ramę stalową, T - tytanową. Obudowa w obu przypadkach jest z tworzywa
> sztucznego

Prawda, ale tylko po czesci. W serii T ramy sa faktycznie tytanowe, ale
tworzywo zalezy od konkretnego modelu i moga to byc kompozyty tytanowe
(starsze modele, chyba ponizej T42), kompozyty magnezowe (obudowa ekranu) i
kompozyty z wlokien weglowych. Latwo to sprawdzic na obudowie ekranu. Otworz
LCD Thinkpada i naciskaj z tylu na jego pokrywe. Na "zwyklych" laptopach
zobaczysz mniej lub bardziej falujacy ekran i odciski palcow - porownaj to z
Thinkpadem. Zreszta szybko powinienes wyczuc jak twarda i niepodatna na
odksztalcenia jest jego pokrywa.
Pozdrowienia.