Re: Samsung SM 970P czy Fujitsu-Siemens P19-2 - a moze cos innego?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 19:52:59 MET DST

> P19-2. Ja mocno napalilem sie na Samsunga SM 970P, ale zaczynam wahac sie
> czy
> FS nie bedzie lepsza opcja, albo moze jeszcze inny monitor?

no coz, jakis czas temu tez stanalem przed wyborem monitora. Przechodzilem z
CTX-a PR 960 F (19stka na trinitronie)
Testowalem usilnie LG 1730p 1930p w Vobisie 940stke Samsunga. Ale oczarowal
mnie u kolegi dopiero FS 19-2.
Dla mnie subiektywnie obraz, katy ustawienia i wszystko przemawialo za
zakupem FS-a
Rozwalilo mnie mocowanie i ustawianie w roznych plaszczyznach FS-a. Mam
takie chore biurko w domu co to okienko jest o konkretnych rozmiarach a tu
mila niespodzianka bo monitor da sie praktycznie tak ustawic ze dolna czesc
jest rowno z podlozem i wchodzi mi spokojnie w moje biurkowe okienko.
Co mnie zniechecilo do samsunga? Ano najbardziej idiotyczny wg mnie brak
pokretel i przyciskow na obudowie. Jak chcesz sobie sciemnic obraz to sobie
wlaczasz aplikacje i dopiero tam mozesz to zrobic. Jak chesz sie przelaczyc
na wejscie DSUB to podobnie. Czesto u mnie jest tak ze pod jeden monitor mam
2 komputery podpiete Suse i XP i chcialbym bedac w Suse miec mozliwosc
przejscia na xp w FS to klikniecie 2 razy w przycisk a tu?
No i znany problem z oprogramowaniem samsunga. Dziala owszem swietnie do 2
minut na komputerze a potem wiesza caly system (ciekawe czy w koncu to
poprawili) Dla poprawienia humoru dodam ze nie z kazdym kompem tak sie
dzieje.
Oczywiscie wielu ludzi dokonalo zakupu samsunga i sa szczesliwi i nalezy to
uszanowac bo Sam to swietny monitor z dskonalymi parametrami matrycy. Jednak
IMHO biorac tez pod uwage wszystkie za i przeciw polecam FS-a.
Co do wad FS 19-2 P to napewno glosniczki niewiadomo po co one tam sa? I w
niektorych modelach (jesli ktos jest esteta) w idealnej studyjnej ciszy da
sie uslyszec blisko monitora cichutenki szmer pracujacej przetwornicy (?) no
czegos. Acha i jeszce tez znajomy mi mowil, ze w miare dlugiej pracy w zimie
czasem dalo sie uslyszec trzask (to za duzo pewnie powiedziane) dzwiek
plastiku, ktory sie nagrzal. U mnie tego nie ma.
Skocz oczywiscie do mniesmiertelnego mva.pl tu np:
http://www.mva.pl/forum/viewforum.php?f=8&sid=d586284fdc2d8f699c7727e70365b8aa i
poczytaj opinie userow, szczegolnie te dedykowane wlasnei tym 2 modelom
powodzenia w zakupie

zdrowko
x4y4