Re: czy to fajne plyty ?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 19:30:12 MET DST

> Mam Asusa p5Rd1-v na X200 i nie moge sie nachwalic. Stabilna, dosc dobrze
> konfigurowalny Bios. Wszystko dziala w jak najlepszym porzadku. Polecam.

Mam Asusa A8R-MVP crossfire tez na X200. Co prawda to Athlon ale uklad
plyty jakby ten sam.
Przesiadlem sie niedawno z K8NE dlx. No coz co moge stwierdzic:
Otoz co do stabilnosci to zadnej zmiany ani na lepsze ani na gorsze...
Po prostu stabilna jak skala tak jak jej poprzedniczka !!!! Zero zwisow
padow czy bluescreenow, nie lazenia filmow, gier, softu itp. Wszystko lazi
jak zloto. Do tego mam jeszcze karte asusa (tak do kompletu :-D ) EAX 1600XT
silent, a grzeje sie tak piorunsko ze ostatnio zainstalowalem sobie
wolnochlodzacego zwisajacego nad karta ARCTIC COOLING ARCTIC FAN-a 3.
Z takich przyziemnych odczuc to na poprzednim K8N-e po zapuszczeniu jakiejs
zasobozernej gierki komputer odfruwal. Wentylator szczegolnie na procku
chcial dostac nerwicy. (Acha tam mialem ATH 3000 i tutaj tez taki jest tylko
oczywiscie na innym slocie) tu odpalam byle jakiego 3d marka i wszystko
cicutko i grzecznie.
No generalnie polecam oczywiscie solidnosc wykonania poteguje marka Asus.
Acha i jeszcze dosc duzo ciekawego softu testowego.
No i tyle
zdrowko
x4y4