uszkodzone DVD-Video

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 17:43:41 MET DST

Witam,
mam płytę DVD-Video. Pewien głupek, któremu ją pożyczyłem, porysował ją
do tego stopnia, że nie można jej zgrać.
No to zrobiłem
dd_rescue /dev/hdc obraz.iso (znaczy pominąłem uszkodzone sektory).
Nagram ten obraz na czystą płytę. Czy efekt będzie taki, jak przy
płytkach audio CD? Czyli jakiś szum, zanik obrazu na chwilę, a może
odtwarzacz odmówi odtwarzania? Stacjonarny odtwarzacz, jeśli to ma
jakieś znaczenie.

Może trochę NTG, ale tylko trochę ;)