'new śledź USB 'old' MOBO

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 15:49:40 MET DST

Witam.
Mam oto taki probem. Muszę połączyć 'nowe' USB na śledziu z 'starym'
MOBO [HOT-591P]. Mam tam piny oznaczone jako J14 w takiej
kolejności:

Vcc Emtyp
Data- GND
Data+ +Data
GND -Data
Empty Vcc

Oraz USB na śledziu w taki kolorach:
empty empty
czarny czarny
zielony zielony
biały biały
czerwony czerwony

Domyślam się, że zapewne ta nowa wtyczka ma inne rozmieszczenie pinów
niż te które są na MOBO. Ktoś mi podpowie jaki kolor kabelków na
śledziu jakim odpowiada pinom na MOBO!? Byłbym wdzięczny pozdrawiam.

P.S.
Ktoś może ma doświadczenie z takimi starymi płytami i urządzeniami na
USB (generalnie interesują mnie modemy na USB)!? Występują jakieś
'głębsze' konflikty sprzętowe!?