Składam kompa :)

Autor: argothiel <argothiel_at_interia.niechce.spamu.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 15:20:39 MET DST

Witam!

Kupiłem sobie właśnie części do nowego komputera. Jeszcze nie mam
wszystkiego, ale już się przymierzam do ich złożenia. Nie chciałbym
wzywać fachowca, bo z jednej strony to kwestia nowych umiejętności,
a z drugiej satysfakcja :)

Z pewnością jeszcze na ten temat poszukam informacji, ale już mnie
zastanowiły następujące rzeczy:
1. Mam procesor w wersji BOX z radiatorem/wentylatorem. Jak to jest
z pastą do radiatora? Czy i jak często trzeba ją uzupełniać?
2. Czy do obudowy jest potrzebny jakiś dodatkowy wentylator?
3. Jaki jest najczęstszy błąd popełniany przy składaniu kompa? :>

I trochę z innej beczki:
Jaką polecicie kartę graficzną w cenie 450-530 zł? Co sądzicie
o tej: http://tnij.org/6600gt1 ? Myślałem jeszcze o 6600GE, ale
nigdzie jej nie mogę dostać.

Pozdrawiam, argothiel