Re: Monitorl LCD 19 cali - co byście polecili?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 14:30:29 MET DST

Mariusz napisał(a):

> Ale nie funkcjonuje ona dla "pojedyńczych sztuk" ;-) Często cena wynika
> z ilości towaru a taki sklepik za rogiem tu nie podskoczy i taki
> "ProLine" rządzi ;-)

No tak, to prawda. Ale wiesz, znam kilka sklepów od środka. Akurat nie
komputerowych ale myślę, że zasada jest ta sama. Oni wcale nie zawalają
się towarem. Mają po prostu szybkie kanały:) Zamawiasz, admin przyjmuje
i dopiero ściągają szybko towar. Więc może nie do końca to tak jest z tą
ilością a co za tym idzie rabatami.

pozdrawiam
Sławek

--