Zasilanie grafiki PCIe - jak podłączyć ?

Autor: Sergiusz <gryzmak_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 23:22:26 MET DST

Witam

Czy kto mógłby mi pomóc i podać jak podłączone są poszczególne piny na
dodatkowym szesciopinowym gniezdzie grafiki ( albo na kablu od zasilacza
który ma to dodatkow gniazdo)

Dostałem kartę bez tego adaptera, zasilacz nie ma dodatkowego zasilania PCIe
6 PIN, nie udalo mi sie też nigdzie go zdobyć

Chciałbym chociaż sprawdzić kartę czy działa , ale bez dodatkowego zasilania
nie rusza - jest tylko napis - podłącz dodatkowe zasilanie :-(

Wchodzi tam prawdopodobnie na 3 piny +12V i na 3 piny masa, tylko pytanie co
na które piny ?

Boje sie aby nie zamienić ktoregoś + z -

Sergiusz