Monitorl LCD 19 cali - co byście polecili?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 12:27:49 MET DST

Witam Szanownych grupowiczów

Niestety jeśli chodzi o sprzęt to nie jestem zbyt biegły. Liczę na Was,
zwłaszcza, ze 2 lata temu jak sobie konfigurowałem kompa to dzięki radą
ludzi z tej grupy złożyłem sobie naprawdę fajny komp w stosunku
jakość/cena:)
Ale do rzeczy. Nadszedł czas, że niewygodnie mi sie pracuje na moim 17
calowym CRT. Chciałbym sobie kupić jakiś większy monitor
ciekłokrystaliczny. Przedział cenowy tak 1000 - 1500. Przekątna 19 cali.
Co byście polecili? Na jakie parametry zwrócić szczególną uwagę przy
wyborze?

z góry dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam
Sławek