Flashowanie Liteon SOHW-832s ???

Autor: KK <jda_at_op.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 08:06:31 MET DST

Witam wszystkich i prosze o pomoc. Sciagnalem ze strony producenta
firmware do nagrywarki LITEON SOHW-832SX (VSOM). Zainstalowalem. Od
tamtej pory spostrzeglem ze naped nie dziala prawidlowo, nie chce
czytac niektorych płyt DVD (wypalonych wczesniej ta nagrywarka) -
zielona dioda miga i napęd "stuka".

Moja nagrywarka to LITEON SOHW-832S zainstalowalem firmware do LITEON
SOHW-832SX (moj bląd w pośpiechu nie zwrocilem na to uwagi) czy to
moze byc przyczyną niepoprawnej pracy napedu. Chcialem wrocic do
starego firmware-u (VSOG). Niestety tu jest problem komunikat mowi ze
moj naped to LITEON SOHW-832S i dalej nic nie moge zrobic. Moje pytanie
i prosba jak wgrac stary firmware (VSOG). Pozdrawiam.

P.S. Przy starym oprogramowaniu nie bylo zadnych problemow.