Dwa zasilacze ??

Autor: marco <nick_at_pc-plus.com.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 07:13:39 MET DST

Witam !
Tak przy okazji - gdzieś na Grupie widziałem konwersację na temat
szeregoweg oużycia 2 zasilaczy . Tematmi raczej obcy - a stanąłem , ze
względu na konieczną rozbudowę przed taką koniecznością ( mam 1 zasilacz
350 W w sprzęcie (osiąga 320 ) i 2-gi nieużwany nowy Codegon 400 W ( może
ze 300 pociągnie :-)
Niwe chcęna razie kupować nowego - więc prośba - łopatologicznie jak to
zrobić ??
Konfig kompa (po upgrade urządzeń )

2Gb DDR
Radeon 9500 @9700
3 dyski Seagate 80 - 200 Gb
2 nagrywarki DVD
Athlon 3200XP 64
SkyStar2
Audigy2
3 urządzenia na USB2
1 na Idee
WiFi
Bluetooch i podczerwień na płycie

PZD Janusz

--
2006-04-19 07:13:17
Sygnaturka tymczasowa - trudno określić stan obecny