Problem z ASRock K7VT2

Autor: [ piotr sut ] <lp.tibnet_at_32rtoip.invalid>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 23:19:21 MET DST

witam,
taki dziwny dla mnie problem:
Komp na plycie ASRock K7VT2 + Duron 1000.
Przychodze do pracy tydzien temu, a tam komputer caly czas pracuje.
Jakby jakies przepiecie bylo w nocy. Myslalem, ze sie cos poprzestawialo
i autoamtycznie sie wlaczyl po zaniku pradu. Jednak po zamknieciu winxp
wiatraki nie przestaja sie krecic. Pomaga wyjecie wtyczki z kontaktu. Po
ponownym podlaczeniu do pradu, komputer automatycznie startuje. Objawy
takie same po zmianie zasilacza. Zreszta po tej zabawie ze zmianami
zasilacza, pamieci itd. komp wogole nie startuje:-(

Z ciekawosci patrze na Alledrogo, mysle moze znajde tanio ten sam model,
przeloze fanty i bedzie ok i tarfiam na aukcje z takim samym problemem:
http://allegro.pl/item99222303_plyta_k7vt2_dziala_ale_.html
Szukam dalej, a tam:
http://allegro.pl/item99256320_asrock_k7vt2.html

Zbieg okolicznosci?

Nie zebym chcial na sile ratowac, ale jestem zdezorientowany.

Wychodzi na to, ze komputer z domu pojdzie do biura, a ja przy Waszej
pomocy cos sobie wybiore (tylko jeszcze poczytam archiwum, bo widze ze
przez 4 lata sie duzo zmienilo).

pzdr
->piotr