Re: jaki laptop kupic?

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 22:08:54 MET DST

Użytkownik "Grzesiek" <grzehoo7@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:e23ggp$jde$1@atlantis.news.tpi.pl...
>Najlepiej zeby zmiescil sie w ok
> 2500.
> No i czy taki laptop wogole nadaje sie do urzytku domowego, do jakis gier
> filmow itd.

Do gier w 2500 zł (wow) - chyba się zatrzymałeś 4 lata temu.

Jak laptop ma być do gier to powinien mieć coś w stylu mobilnego X600 bądź
X800, a najlepiej żeby miał złącze do grafy MXM (bodajże tak ono się
nazywa).

Konkretnie nie polecę, bo ja uznaję tylko Della i IBMa (mam klasyka
ThinkPada T22 ostro eksploatowanego - nie do zajechania od kilku lat).
Niestety, w takiej półce nowych lapków tych producentów nie znajdziesz.

pzdr Greg