nie chce się włączać

Autor: Tomasz <tomusiolekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 16:45:10 MET DST

   Witam.

Mam pewien problem z nowym komputerem. Obudowa to Logic B6 czarna 350W PFC a
płyta główna Gigabyte GA-8I945P-G Intel 945P. Jest w niej procesor Intel Celeron
D336 2.80 GHz BOX (LGA775) 64-bit i 2 x Kingston DDR2 256MB 533MHz CL4. Chodzi o
to, że komputer raz wyłączony, niezależnie czy z windowsa (zamknij system) czy
na siłe z powera, drugi raz nie chce się uruchomić. Tzn, zasialnie jest,
wentylatory startują, napędy też, ale ekran jest czarny. Pomaga zupełne odcięcie
zasilania na kilka sekund i ponowne włączenie. Sprawdzałem różne warianty
ustawień w biosie, energii w windowsie, podpinałem bezpośrednio do sieci oraz
przez upsa. Efekt ciągle taki sam. Testowałem też z innym zasilaczem. Co jeszcze
może być przyczyną ?

Z góry dzięki,
pozdrawiam,
Tomasz.