Monitor 19" LCD z przełączaniem DVI - analog?

Autor: Zdenek <zdeneksme_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 14:53:38 MET DST

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów zna monitor 19" LCD na matrycy PVA/MVA w którym jest
możliwość:

1) jednoczesnego podłączenia 2 źródeł: przez DVI i przez analog (DSUB)
2) przełączania obrazu z tych źródeł za pomocą JEDNEGO przycisku na
frontpanelu monitora.

Te warunki spełnia mój "służbowy" DELL 1905FP, ale nie jest on do kupienia w
PL w normalny sposób, więc poszukuję jakiejś alternatywy... W szczególności
interesowała by mnie opinia użytkowników Fujitsu-Siemens P19-2 - bo w ten
model wstępnie celuję...

Pozdrawiam,