Zwężony obraz po włączeniu monitora

Autor: Wojciech K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 13:48:27 MET DST

Cześć

Mam monitor LG Flatron 795FT.
Ostatnio zaczął mi się dziwnie zachowywać. Po włączeniu obraz jest dość
mocno zwężony, po około pół godziny wraca do swojego normalnego rozmiaru.
Czy to objaw zużycia ? Nie mam ochoty wydawać pieniędzy na nowy sprzęt,
bo stary, poza tym zwężaniem działa doskonale.
Co siada w moim monitorze ? Jaki może być jego koszt naprawy ?

Pozdrawiam

Wojtek