mam plyte intela 865 i dziwny problem z usb

Autor: VooDoo <v.o.o.d.o.o_at_poczta.fm>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 10:25:10 MET DST

otoz owa plyta wedlug specyfikacji ma wszystkie porty usb ( te tylnie
jak i te przednie podlaczane do panela z przodu obudowy ) dzialajace w
trybie 2.0 , niestety tu pojawia sie problem... kupilem canona cyfrowke
( dziala w trybie 2.0) i przy podlaczeniu z przodu do usb wywala mi
napis ze te urzadzenie moglo by dzialac szybciej jak kilkam na ta
chmorke to pojawia sie okienko z lista usb ... ( chyba w tej danej
chwili nie dziala na usb 2.0 ) , ale co dziwne po przelaczeniu na tyl
wszystko ladnie poszlo

z przodu mam 2x usb i oba tak samo sie zachowuja :/

windows xp pro sp2
dx 9c

intel 865g

ktos wie co moglo byc przyczyna ?