Re: Jakie DVD+R do LiteOn 1653S

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 21:17:45 MET DST

[sis] napisał(a):
> Jakie plyty DVD+R do nadruku w atramentowkach polecicie?

> dopasowaniu nosnika do 1653S - cena nie odgrywa zadnego znaczenia.

Chłopie, jeśli "cena nie odgrywa żadnego znaczenia" to weź sprzedaj tego
Litka. Wiem co mówię bo mialem. A jeśli chodzi o płyty to trochę OT bo
na temat "drukowanych się nie wypoweim bo nie miałem, ale na zwykłych
DVD+R to mi najlepiej nagrywał na Son: zawsze płyta się nagrywała i
błędy PIF i PIO były na akceptowalnym poziomie.

--
Slaw