Re: błędy w nargywaniu płyt DVD...

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 17:09:10 MET DST

> Niekoniecznie RAM - płyta główna też może być przyczyną problemów.

to w każdym komputerze mam uszkodzoną pamięć
a jednak komputerki nie sprawiają problemów

nie wiem co myśleć o tych testach
ale nie omieszkam sprawdzić pamięci w najbliższym czasie

nie wiem czy ta płtka czyszcząca dała coś, ale błędów odczytu
póki co nie mam dwie płytki wypalone
czyżby rozwiązanie było tak proste?
ale miałem tak już że nagrywało kilka dobrze a potem już non stop psuło

potestuję teraz wcześniej nagrane płytki, czym warto je przetestować
jaki program polecacie?