Re: denerwują mnie odpowiedzi typu......

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 17:02:12 MET DST

Użytkownik Bodzio SE na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> Denerwujące są odpowiedzi na prośby i nie wiedzę innych.....cyt.: .to
> nie tutaj, idź na odpowiednią grupę i tam zadaj pytanie. Co za głąb to
> wymyślił ? Forum jest po to aby się wymieniać poglądami.
1. To nie jest forum, tylko grupa
2. To może założymy jedną grupę do wszystkich problemów? Na pewno byłby
tam porządek.
3. Jak użytkownik Uniksa wchodzi na grupę o sprzęcie i widzi, że ktoś
tam pyta o jakieś Ultimate Professional Enhanced Super Cośtam XP v.
20.456, to go skręca.