sterowniki a reinstalacja

Autor: jozek <jostar_usunto__at_polbox.com>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 16:25:44 MET DST

Witam !

Moze temat nie calkiem na pl.comp.pecet, ale na pewno
z pogranicza, o sprzet zahacza.
Zmuszony jestem do sformatowania dysku i instalowania XP
od nowa; najbardziej przeraza mnie w tym szukanie sterownikow
sprzetowych, ktore moze i by sie znalazly, ale przeciez
w miedzyczasie byly uaktualniane...
W prasie komputerowej (chyba z ubieglego roku) widzialem
artykul na ten temat, ale nie moge go znalezc. Byla w nim
metoda przygotowania plytki (albo katalogu) z zainstalowanymi
aktualnie sterownikami, do wykorzystania w reinstalacji.
Spotkal sie ktos moze z tym artykulem i wie w czym on byl,
lub sam jakos ten problem rozwiazal i bylby chetny tym
rozwiazaniem sie podzielic ?
Moze zna jakis link na ten temat ?

Pozdrawiam swiatecznie

  Józek