Glosniki z technicsa SH-EH780 czy kupic nowe + karta muzyczna

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 15:08:49 MET DST

Witam!

Dzisiaj zastanawialem sie nad kupnem karty muzycznej. Obecnie mam SB
platinum 5.1. chcialem kupic x-fi Extreme music. Juz mialem kupic, ale
zaczalem sie zastanawiac czy przy tych glosnikach co mam ma to sens. Obecnie
mam podlaczona karte muzyczna do wiezy Technics SH-EX 780. Dodam ze jest to
zestaw 5.1 ale nie mam subwoofera. Wiec jest w teorii mozliwosc dokupienia
jeszcze do nich subwoofera (nie wiem jaki i za ile)... Moj problem polega na
tym, ze nie mam bladego pojecia jakiej jakosci glosniki posiadam i czy
wymiana na glosniki 5.1 np. Logitech 5500 mialoby sens czy lepiej dokupic
subwoofer i jaki, czy nic nie zmieniac. Wiem ze to trudne pytanie,ale ktos
moze bedzie mi w stanie dac jakas rade :).

Pozdrawiam
Geralt