Re: b³êdy w nargywaniu p³yt DVD...

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 14:44:03 MET DST

> Sprawd¼ RAM np. programem: MemTest86+ 1.65 - http://www.memtest.org/
> http://amnezja.org//modules.php?name=News&file=article&sid=7027

obadam

faktem jest i¿ teraz sprawdza³em pliki po uprzednim "puszczeniu" p³ytki czyszcz±cej
fc /b *.* h:*.* >1.txt by³o dobrze,
na LG nagra³em tylko 1szt omega, a to ka¿dy wie ¿e to badziewie
(liteon nie chcia³ tego nagraæ wogóle, LG nagra³,
ale potem czytanie p³yty na poziomie 500KB/s)
wiêc test tamten móg³ byæ niewiarygodny (i wiêcej p³yt nie pali³em na tym LG
a to akurat mog³o mi bardzo pomóc potwierdziæ brak winy nagrywarki)
zmienia³em tasiemkê nagrywarki

oblukam test pamiêci
faktem jest i¿ kiedys sprawdzi³em tym programem prawie wszystkie w moich
komputerach moje pamiêci sdram do pierwszego b³êdu,
ka¿da pokaza³a co¶ na czerwono, nie patrza³em co, zamkn±³em program
czy tam s± jakie¶ dopuszczalne b³êdy?