błędy w nargywaniu płyt DVD...

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 14:11:22 MET DST

nie mogę już zrozumieć czemu płyty dvd ciągle mi psuje
mam DVD liteon 1693 nagrywam w większości 4x
każdą płytkę weryfikuję, ale większość płyt ma problem odczytu pod koniec
płytka firmowa liteon, colibri, tdk, sony, omega

co to może być
podłączyłem nową nagrywarkę dvd LG4167b
przetestowałem tylko omega i dokładnie tak samo
błędy odczytu pojawiają się przy ok. 80%-90%

zaczęło się ok. tygodnia temu
w biosie nie mam podkręcone, ale miałem kiedyś chyba z rok temu