Re: Notebook - działanie na okrągło

Autor: Ryszard P. <Rychu777_at_no.spam.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 11:50:13 MET DST

"bim_bom" <julekmen@go2.pl> wrote in message
news:e1na3e$3ti$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Mój notebook ACER sprzed 1,5 roku jest używany około 10h na dzień, oprócz
> tego w nocy około 10h jest włączony z wygaszonym wyświetlaczem.
> Czy taka praca 20-22h/dobę może być z jakiegoś powodu niezdrowa dla kompa?
> Podłączenie do sieci, oprócz tego jakiś czas temu kupiłem nowy dysk, który
> podobno mocno się grzeje.
> Czy a dłuższą metę mogą być problemy? Od kilku dni komp działa 20-22h/dobę
> i nie było żadnych problemów.

HP R4000 - chodiz na zasilaczu zwykle 7-10 godzin, ale bywa że 12-14 i
jest wszystko OK. Wiatrak się włacza po kilku dobrych godzinach (7-8 lub
później
i uruichamia sie na chwile). To czy notebook sie grzeje zależy od procka
głównie,
u mnie jest Athlon 64 (nie pamietam jaka odmiana, napewno mobilna, ale jest
ich kilka).

RYCHU